Vragen? TEL : 078 - 6139089
0 € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

section

 

BETROUWBAAR
Ons bedrijf bestaat al 53 jaar. Betrouwbaar en deskundig.

 

VERZENDING
Voor 12:00 besteld, dezelfde dag nog verstuurd. Alle artikelen kunnen ook worden afgehaald in onze winkel te Dordrecht

 

VERZENDKOSTEN
Lage verzendkosten
Ook levering op zaterdag

 

Klantenservice

Klachtenprocedure:

    Melding van een klacht over een product kunt u doen door te e-mailen naar harjon@hetnet.nl
    Melding van ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.

Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Wij willen u vragen het volgende in uw mail te vermelden:

    Naam, adres en woonplaats.
    Kopie van uw factuur.
    Duidelijke omschrijving van de klacht.
    Een digitale foto van het gebrek of meerdere foto"s van het product (defect) te maken en deze als bijlage mee sturen.


Een klacht over een product of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.