Heeft u een vraag?

Gratis advies
Voor 15:00 besteld? Morgen in huis! Bestelling op rekening Vanaf €50,- GRATIS verzending Gratis advies!

IN VERBAND MET HET CORONAVIRUS IS ONZE WINKEL DICHT. ONLINE GAAT DOOR!!!

BETAAL VIA IDEAL EN GEEF AAN "AFHALEN" OP AFSPRAAK ZETTEN WIJ HET VOOR U KLAAR

INDIEN U TOCH WILT AFHALEN IN DORDRECHT: BESTEL ONLINE

Home » Klantenservice

KLANTENSERVICE

Klachtenprocedure:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: harjon@hetnet.nl

Wij willen u vragen het volgende in uw mail te vermelden:

    Naam, adres en woonplaats.
    Kopie van uw factuur.
    Duidelijke omschrijving van de klacht.
    Een digitale foto van het gebrek of meerdere foto”s van het product (defect) te maken en deze als bijlage mee sturen.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie/